Monday, January 25, 2010

Till a' the seas gang dry

Robert Burns, Bard of Ayrshire, was born 251 years ago today in Alloway, Scotland (1759).
Today people in Scotland and groups all over the world are holding Burns suppers to celebrate his life and work. They read Burns' poems, sing his songs, eat haggis, and drink lots of whiskey. (From the Writer's Almanac)

My favorite:

O my Luve's like a red, red rose
That’s newly sprung in June:
O my Luve's like the melodie
That’s sweetly play'd in tune.
As fair art thou, my bonnie lass,
So deep in luve am I:
And I will luve thee still, my dear,
Till a’ the seas gang dry:
Till a’ the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi’ the sun;
I will luve thee still, my dear,
While the sands o’ life shall run.
And fare thee weel, my only Luve
And fare thee weel, a while!
And I will come again, my Luve,
Tho’ it were ten thousand mile.

1 comment:

Mary said...

What might a Burns Supper consist of?